Her finner du en kopi av fakturaer som Sandnes kommune har sendt til deg:
- Vær oppmerksom på at du bare kan se fakturaer som er utstedt til deg som fakturamottaker.
- For å få informasjon om fakturaen må du klikke på linjen til den fakturaen du vil ha informasjon om.
Trenger du betalingsutsettelse?
Klikk på linjen for hvilken faktura det gjelder, så finner du «søk om betalingsutsettelse». Hvis du har avtalegiro, må du også huske å utsette den i nettbanken. Du kan kun søke om betalingsutsettelse på fakturaer som ikke er forfalt. Merk at det er begrensninger med hensyn til antall utsettelser i løpet av en seks måneders periode, antall ubetalte fakturaer og utestående beløp per kunde.
Her kan du lese mer om faktura.
Har du har hatt avtale om å betale eFaktura for andre enn deg selv?
Bankene har nå slettet disse avtalene. Ny regel gjør at eFaktura nå blir sendt direkte til fakturamottaker sin nettbank.
Dersom andre enn fakturamottaker skal motta eFaktura, må det inngås ny avtale i banken. Du kan ordne en slik fullmakt selv i nettbanken. Hvis du ikke får det til, kontakt banken.
Ønsker du å endre fakturamottaker hos kommunen?
Dette gjøres ved å sende en henvendelse til var.gebyr@sandnes.kommune.no. Husk å oppgi hvilken eiendom det gjelder.
Sist oppdatert: 09.10.2024