Bestille situasjonskart

Innhold

Fant du det du lette etter?

Takk for din tilbakemelding

Hva forsøkte du å finne?


Bestille situasjonskart

I de fleste byggesaker er det krav om at du sender inn en situasjonsplan som viser det planlagte byggetiltaket tegnet inn i kommunens kart.

Hva gjelder for eiendommen?

Situasjonskartet skal maksimalt være ett år gammelt, og du får tilsendt alle nødvendige karter fra Sandnes kommune, ved å bestille dem fra selvbetjeningsløsningen. Bestilling av grunnlagsinformasjon er gratis.

Du mottar disse dokumentene (som pdf-filer):

  • Informasjonsskriv om leveransen, veiledning til byggesak og vann/vei/avløp
  • Situasjonskart som inkluderer ledningsnett (vann/avløp)
  • Reguleringskart
  • Reguleringsbestemmelser
  • Kommuneplankart med tegnforklaring og bestemmelser
  • Diverse planer (under/over grunnen, igangsatte planer og kommunedelplaner)
  • Spesielle hensyn - kulturminner med mer

Bestill

Bestill situasjonskart for bestilling av grunnlagsinformasjon for utarbeidelse av søknad.

Bestill naboliste utfylt skjema sendes Sandnes kommune, Servicekontoret, epost 

Lurer du på noe?

Byggesak

  • postadresse: Postboks 583 , 4305 Sandnes
  • besøksadresse: Jærveien 33, 4319 Sandnes
  • telefon 51 33 60 07
  • epost

Servicekontoret

  • postadresse: Postboks 583, 4302 Sandnes.
  • besøksadresse: Haakon 7´s gt. 8, 4319 Sandnes,
  • telefon: 51 33 60 00 
  • epost
Publisert: 01.12.2016 11:31
Sist endret: 01.12.2016 11:32